Question Czy twoje trampki są nowe?
AnswerNasz Sneaker STORE sprzedaje tylko w 100% nowe i autentyczne produkty. Wszystkie nasze towary są w 100% autentyczne, gwarantowane.
Question Skąd mam wiedzieć, czy przedmioty są autentyczne?
AnswerWszystkie produkty Sneakers są w 100% autentyczne i objęte gwarancją. Nasz zespół ekspertów poddaje każdy produkt 10-punktowemu systemowi weryfikacji, aby upewnić się, że jest legalny.
Question Jak ustalacie ceny swoich produktów?
AnswerNasze tenisówki są autoryzowane przez fabrykę Adidas/Nike. Sprzedajemy bardzo niskie ceny, w 100% autentyczne. To zdecydowanie YEEZY, którego szukasz.
Question Czy wysyłacie za granicę?
AnswerTrampki wysyłamy do większości krajów na całym świecie. Jeśli nie widzisz swojego kraju na liście, niestety w tej chwili nie oferujemy dostawy.
Question Czy jestem odpowiedzialny za cła i podatki, jeśli kupuję z zagranicy?
AnswerWszystkie międzynarodowe cła i podatki są naszą odpowiedzialnością.
Question Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
AnswerZamówienia mogą trwać do 5 dni w przypadku zamówień krajowych w USA i 6 ~ 9 dni w przypadku zamówień międzynarodowych. W okresach promocyjnych i świętach może być wymagany dodatkowy czas. Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do soboty, z wyjątkiem następujących świąt w USA:
– Wielkanoc
– Dzień Pamięci
– Dzień Niepodległości
– Dzień pracy
– Święto Dziękczynienia
– Wigilia
– Dzień Bożego Narodzenia
– Sylwester
– Nowy Rok
Question Jak długo trwają różne opcje wysyłki?
AnswerZamówienia mogą trwać do 5 dni w przypadku zamówień krajowych w USA i 6 ~ 9 dni w przypadku zamówień międzynarodowych.

Czas przetwarzania odprawy celnej będzie się różnić w zależności od kraju.

Question Jak mogę śledzić moje zamówienie?
AnswerPo wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia przesyłki. Tutaj możesz również wprowadzić numer identyfikacyjny zamówienia z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli utworzyłeś konto, możesz przejść do Moje konto i wybrać Moje zamówienia, aby zobaczyć swoje bieżące zamówienia.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Question Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
AnswerProsimy contact us, jeśli buty zostały już wysłane, nie możemy tego zmienić.
Question Jak zwrócić zakup?
AnswerNasza polityka zwrotów jest następująca:

– Prośby o zwrot należy złożyć w ciągu 30 dni od dostarczenia przedmiotu.

-Klienci są odpowiedzialni za wysyłkę zwrotną. Dla własnego bezpieczeństwa sugerujemy skorzystanie z usług przewoźnika, który zapewnia informacje o śledzeniu.

-Przedmioty muszą być nienoszone iw oryginalnym stanie. Pudełko musi być również w takim samym stanie, w jakim zostało otrzymane. Pudełek po butach nie należy używać jako pudełek do pakowania.

– Ostateczne zamówienia sprzedaży nie podlegają zwrotowi. Wyprzedaż końcowa obejmuje przedmioty zakupione w okresie promocyjnym; Zamówienia międzynarodowe; oraz Przedmioty zakupione w naszym punkcie sprzedaży detalicznej.

Question Jest napisane, że moje zamówienie zostało dostarczone, ale go nie otrzymałem. Co powinienem zrobić?
AnswerWyślij wiadomość e-mail do naszego zespołu ds. relacji z klientami(Contact us)z tematem „Brakujące zamówienie”. Będziemy współpracować z dostawcą usług kurierskich, aby zlokalizować Twoją paczkę. Jeśli nie będziemy w stanie zlokalizować przesyłki, otworzymy reklamację w celu zbadania sprawy. Odczekaj 3-4 tygodnie na rozpatrzenie wniosku. Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko otrzymamy aktualizację statusu Twojej paczki.